WORKWORKWORK

Hade ni en bra fredag? 
Det hade jag trots det nästan bara var massa plugg. Har ju tre tentor och det är lite svårt att veta vad man ska plugga på först och få till det så man pluggar ungefär lika mycket till varje tenta. Men det känns som det går bra. Tar lite på ena och sen byter ämne, tror det kan vara bra för då får man en slags paus från föregående och kan sen se det med nya ögon. Det känns bra iaf! Hoppas jag kan sätta dessa tentorna nu! Har satsat stenhårt på dom och kommer kötta in i det sista! Jag hoppas ni håller tummarna för mig. 
 
Idag är det lördag och jag ska jobba! Ska bli skönt att komma bort till mitt andra hem och bara göra det jag älskar mest typ. Men sen blir det direkt hem så jag kan fortsätta plugga! Det blir inget gym för mig eftersom gymmet stänger 17 på lördagar och jag jobbar till 16. Hade jag inte haft tentor så hade jag nog tränat nu innan, men valde att plugga hela två kapitel istället. 
 
Imorgon däremot! Då ska jag nog träna. Beror lite på hur allt känns med plugget. Men eftersom jag har tentor i tre dagar så hinner jag nog inte måndag till onsdag. Om jag inte tränar på morgonen då.. Tisdag och onsdag är lite konstiga för båda tentorna börjar vid 15. Det gillar jag inte! Då går man hela dagen och väntar och stresspluggar och mår dåligt. Sen också det att jag alltid blir trött vid 15 så blir det svårt att skriva en tenta eftersom det ofta är intensivt. 
 
Men, nog om plugg och tentor. Efter onsdag så är allt över och då blir det nog roligare ämnen här i bloggen. 
 
Ha det bra idag och kom gärna och hälsa på mig på jobbet! 



Kom ihåg mig?