MIDDAG PÅ HEAGÅRD

Dagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Fick det glada beskedet och efter jag återhämtat mig så cyklade jag in till stan för att berätta för tjejerna på jobbet. Dom har varit så bra stöttepelare i allt detta så var tvungen att berätta för dom. Passade på att köpa hem lite grejer, bilder kommer säkert imorgon, och tog en promenad på stan själv. Kände att jag kunde unna mig lite tid till att bara strosa runt och köpa något om jag ville det. Så skönt! Var längesedan jag kände att jag kunna göra det utan att få ångest. Kvalitetstid med mig själv! Välbehövligt! 
 
Tiden på stan fick kortas ner lite eftersom Fredrik och jag skulle åka till Dala för lite födelsedagsfika för Fredriks mamma klockan 15.00. Så där blev det lite kladdkaka och saft och sen lite lek i trädgården, lite gos med hästarna och massa bus med hundarna. 
 
Vid 18.00 var det dags att åka mot Heagård för middag. Blir aldrig besviken på maten som serveras där. Och för att inte prata om den underbara miljön dom har där. Det är ju ett gammalt stall som dom inrett så massa valv med tegel och inredning som passar den lantliga och lyxiga stilen. Så otroligt mysigt. Nu har vi kommit hem och Fredrik sitter vid sin dator och jag sitter med laptopen i knät framför TVn. 
 
 
Två bilder jag hann ta innan min mobil dog. Den börjar bli gammal och opålitlig. Hunden på bilden heter Morris!



Kom ihåg mig?