Inför en ny vecka

Jag sitter nu i soffan och är lite lagom seg. Har haft en mysig söndag med bl.a. shopping på eurostop och sen inom rusta för att köpa en sak till badrummet. Satte ihop grejen och sen tjatade jag på Fredrik om att jag var jättehungrig och ville ha pizza (har velat ha just den pizzan väldigt länge nu). Så vi beställde pizza! Hamnade i någon slags matkoma efter det och somnade ganska så snabbt i en timme. Så otroligt gött alltså. Och eftersom jag alltid är trött så blir det inga problem att somna sen heller (om man nu ska se det från den ljusa sidan).
 
Imorgon börjar en ny vecka och jag har planerat att börja veckan med att vara väldigt produktiv. Ska se om det finns en tvättid imorgon på morgonen innan det är dags för en lång eftermiddagsföreläsning. Förstår inte att dom kan lägga en 13-17 föreläsning med kalkylering på en måndag. Inte okej! 
 
Resten av veckan kommer fyllas med plugg och skolarbete. Jag känner att jag verkligen vill ligga i fas nu så jag satsar på att endast plugga på veckodagar, så helgerna verkligen blir helger. Får se hur det blir. 
 
Ha en fin vecka! 



Kom ihåg mig?