Solig onsdagsmorgon!

Ja idag var det verkligen en god morgon! Vaknade upp av soluppgången och fick en ordentlig boost inför dagen. Så härligt med sådana morgonar. 
 
Nu sitter jag i köket och kollar lite på youtube och väntar på att mina mackor ska tina. Äter oftast mörkt bröd till frukost, men inte alltid och jag har svårt att hinna äta upp ett sånt bröd själv så har det alltid i frysen. Men som tur är så tinar det ganska fort. 
Planerna för dagen är sådana att jag ska äta lite frukost nu, sedan ut på en promenad (måste ju ta vara på denna fina morgonen), äta lunch och därefter jobba! Börjar jobba sent idag, 13.30-18.10 är jag schemalagd. Ser fram emot att få jobba och fortsätta på mina små projekt jag har. Vilket jag nu känner är ännu roligare och jag känner mig mer säker på det. Och det beror nog på att jag fick ett stort projekt för några veckor sedan där jag fick fria tyglar och det var bara att köra på så som jag ville ha det (självklart skulle det också vara efter företagets koncept). Och projektet gick jättebra och jag fick väldigt bra feedback. Men bäst av allt, jag ser att mina förändringar har gjort att kunderna tittar mer där och även köper mer. Och det är ju den bästa feedbacken om något. Svart på vitt! Så jag längtar till mina småprojekt jag har nu! Att få se något växa och komma till liv, att få se hur ett varuområde kan förändras och lyftas på olika sätt. Det är skitkul!
 
Nu tänkte jag sätta på ett avsnitt av serien jag följer för stunden och se hur det går för mina mackor. Ha en underbar dag och jag hoppas att ni också upplevt denna morgon som en underbar morgon med en stor dos energi för dagen! 



Kom ihåg mig?