LEDIG LÖRDAG

Idag har jag varit ledig och det var så skönt och av någon anledning så kändes det lite konstigt. När jag vaknade imorse var jag tvungen att kolla på jobbschemat för att se om det verkligen stämde.
 
Dagen har jag spenderat med min mamma. Vi hade "mor och dotter på äventyr"-tid. Vi åkte först och tankade och sedan ut mot flygstaden! Mamma skulle handla kattsand. Woho! Förstår inte hur hon kunde lura mig till att följa med på det, hehe! Efter det så tog jag chansen och övningskörde massa. Vi körde ut mot falkenberg, som vi alltid gör när vi övningskör. Har haft en riktigt mysig dag! 
 
Just nu sitter jag i soffan och är lite trött, men är ändå sugen på något. Kanske ska ta mig till maxi och köpa något litet. 
 
Morgondagen har jag längtat till! Jag ska nämligen gå på Titanic-utställningen med mamma, pappa och Fredrik. Mina föräldrar ville bjuda oss på det ett bra tag så imorgon händer det. Hoppas det är bra! Men bra eller dåligt så uppskattar jag det jättemycket! 
 
Nej, nu ska jag se om jag kan hitta en bra film att titta på! 
Ha en fin lördagskväll



Kom ihåg mig?