11 november

Nu var det ett väldigt bra tag sedan jag skrev här. Anledningen är av personliga skäl, och kan inte säga hur mycket aktivitet det kommer vara här. 
 
Skolan då? Hur går den? 
Jo, skrev en tenta förra tentaperioden eftersom jag nästan är helt ikapp (har bara en tenta efter mig nu). Och det var väldigt skönt och ovant att bara skriva en tenta som dessutom var på måndagen så fick hela veckan ledig. Känslan efter tentan var inte så rolig. När jag kom hem och innanför dörren så kom känslorna. Det kändes inte alls bra och jag fick panik av tanken att halka efter i skolan igen. Men Fredrik fick mig på fötter igen, han är så bra. 
Vi fick resultaten på tentan förra veckan och det visade sig att jag klarade tentan! Blev superglad och kunde knappt tro det. Vi hade pluggat väldigt bra inför tentan så det kändes skönt att det hårda slitet visade resultat! 
 
Nu går jag två kurser, vilka båda är ekonomiska. Den ena heter makroekonomi och den andra kalkylering och värdering av fastigheter. Jag är inte så bra på ekonomibiten, tyvärr, så jag tycker inte att detta är så roligt (just för att det är så svårt). Men jag kämpar på och gör mitt bästa. Inte långt kvar på skolan nu så det ska nog gå! 
 
Idag är jag ledig från skolan så ska passa på att städa lite här hemma och fixa, känns som det behövs. Både för hemmets skull och för min skull. Mår väldigt bra av att städa och rensa, det är som terapi typ. Har redan hunnit med att fixa lite i köket, så nu ska jag äta en lång och mysig frukost framför en serie. 
 
Ha en fin dag!



Kom ihåg mig?