C-uppsats

Som ni säkert vet är jag snart klar med min utbildning vilket innebär att jag ska börja på min C-uppsats. 
 
Jag ska skriva med en jättesöt klasskompis som jag fungerar bra tillsammans med. Vi kompletterar varandra bra så jag tror detta kommer bli bra. Visst kommer det bli jobbigt, men jag tror och känner på mig att vi ändå kommer ha roligt och så. 
Imorgon ska vi ha vår första handledning och jag är lite nervös. Jag vill gärna ha ett bekräftande från handledaren att det bara är att köra på! Det är denna osäkerhet som finns nu i början som gör att jag flippar lite då och då. Men vi får svar imorgon så det är bara att ha tålamod och vänta. 
 
Sitter just nu i soffan och kollar på Djurens Hjältar. Älskar sådana program. Dock blir det en hel del tårar, men också skratt. Oj, nu är reklamen slut så då rundar jag av här! 
 
Hoppas ni haft en fin dag!



Kom ihåg mig?