igår kväll

Ikväll kväll var jag på O´learys med några från jobbet. Vi åt gott och avslutade med en timmes bowling. Söta Linda hade köpt en vinst och tagit med, och dagen till ära (choklad-dagen), så var det choklad. 
Det gick inte så bra för mig i början, många som hamnade i rännan, men det tog jag igen på slutet. Det var nästan avgjort när jag fick min första strike inom dom sista tio minuterna, men sen hände något magiskt! Jag fick en till strike! Två direkt efter varandra. Blev överlycklig och tävlingsmänniskan blev lite nervös eftersom man kan inte se poängen direkt efter en strike utan man måste vänta. Som tur var spelade jag sista klotet (det gick inte alls bra) och fick se mina poäng precis innan spelet var slut. Jag vann!! Jag var ganska så jätteglad. Ser fram emot att äta chokladen! 
 
 
Nu ska jag klä på mig och fixa mig innan jag beger mig till skolan. Fick en komplettering på ett arbete så ska försöka fixa det innan föreläsningen börjar vid 13. Sitter till 17 idag så det blir en låååång dag. 
Hoppas ni får en fin dag!



Kom ihåg mig?