YESTERDAY

Vilken gårdag jag hade.Var i skolan 9-17 och hade två föreläsningar. Gick raka vägen hem efter och satte mig i soffan och åt lite nötter. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Fick huvudvärk, magen kändes helt förstörd och jag höll på att spy flera gånger. Så fort jag rörde mig så trodde jag att jag skulle spy. 
Började gråta när jag insåg att jag faktiskt kan spy för om det finns något som jag inte tycker om så är det att spy. Har inte gjort det på flera år och är ärligt talat rädd för det. Att spy och inte kunna andas typ. Så härligt samtalsämne. 
Var helt borta hela kvällen, svamlade lite och grät lite vartannat. Det var hemskt.
 
Nu är det en ny dag och jag mår bättre. Är väldigt hungrig eftersom jag inte åt något mer igår förrutom när Fredrik tvingade i mig vatten och salta kex. Vet dock inte om jag vågar äta något, men antar att jag måste. Ibland kan illamåendet förvärras av hunger. 
 
 



Kom ihåg mig?