TORSDAG

Har lite saker planerade idag, men ändå inte typ. Har inga tider att passa riktigt så känns väldigt fritt
 
  • Ska ha en skypefikadejt med Otto idag på morgonen/förmiddagen som jag ser fram emot väldigt mycket! Så ska strax gå och fixa mig och klä på mig så jag inte ser ut som ett blekt lik.
  • Ska in till jobbet och ha målsamtal tror jag. Sen blir det nog prat om lite andra saker.
  • Kanske ska fixa ny mobil idag!! Tror faktiskt jag kan slå till på en stor mobil som jag varit sugen på ett tag. Samsung Note 3 heter den. Det är en sån som har en pinne och har många verktyg för typ skolan och när man vill ha det organiserat och sånt. Den är väldigt stor, men tänkte kanske nästan att den ska ersätta min ipad (och vara mobil då såklart). Så kanske säljer min ipad! 
  • Beroende på hur jag mår sen så kanske jag storstädar och rensar lite. Det är verkligen som terapi för mig. 
 
 



Kom ihåg mig?