SÖNDAGSMORGON

åh vilken härlig morgon! 
Vaknade upp med massa energi och glädje. Idag vill jag göra något roligt! 
 
När jag vaknade (för någon timme sedan) så började jag direkt skriva ner lite saker på hemtentan så jag har verkligen kommit igång. Känner dock att jag har lite för mycket myror i benen för att kunna fokusera och skriva färdigt det just nu. Vill ut och ta vara på dagen! 
Så eftersom jag kommit igång och vet vad jag ska skriva så känner jag att jag får göra något idag. Har ju trots allt kvällen och hela morgondagen på mig. (skjuter upp det ja, men känner verkligen att jag ligger i fas och att det inte kommer bli några problem)
 
Hann också med att fixa och diska i köket så njöt av en tråkig frukost till musiken från radion. 
 
Jag är på så bra humör just nu att jag inte tänker låta tvätthögen förstöra dagen. Har typ ingenting att ha på mig som passar mitt humör men det skiter jag i! Jag hittar nog något, annars får jag åka och köpa något nytt. Haha, en anledning att köpa något, men nya jeans behöver jag faktiskt eftersom jeansen slits ganska mycket på jobbet. Speciellt om man har på sig svarta jeans så får man vita partier vid knä och så efter man varit på golvet och fixat. Inte sådär jättesnyggt.  
 
Vill ut nu nu nu. Är sugen på typ loppisrunda eller något. Övningsköra kanske? Något kul i alla fall!



Kom ihåg mig?