SOMMARKÄNSLOR

Eller i alla fall vårkänslor. Det beskriver dagen idag.
 
Jag cyklade till jobbet med skinnjacka och solbrillor utan att frysa och kände att det här ska bli en fantastisk dag. Och jag kan nog inte klaga så mycket på dagen. Alla som kom in på jobbet var väldigt glada och goa och hela atmosfären var härlig. 
Jobbade väldigt mycket på golvet med att bära och slita och så, så jag har faktiskt lite ont i kroppen. Men alla goa kunder gjorde det värt det! 
 
När jag cyklade hem och var sådär lagom trött så att man cyklar ganska långsamt (brukar vara snabb som blixten annars) så passade jag på att njuta lite. Kände solen, luktade på luften som ena stunden luktade nyklippt gräs, andra stunden grillat. Var ganska nöjd med tillvaron just då.
 
Nu sitter jag och slappnar av lite, ska snart lägga mig i sängen och titta lite på vänner innan jag somnar. Är snart färdig med boken och börjat skriva på hemtentan med så det känns bra. Kommer förhoppningsvis komma på massa nya saker imorgon när jag sovit. Hoppas den blir klar imorgon så jag kan finslipa den på måndag. Imorgon måste jag ju med finslipa på inlämningsuppgiften, men jag tror det kommer gå ganska bra. Blir det lika fint väder som idag så kommer jag ju definitivt satsa på att bli klar tidigt så jag kan njuta lite av dagen.
 
Hoppas på fint väder imorgon och hoppas ni njutit av det fina vädret idag! 
 
 



Kom ihåg mig?