SISTA RYCKET PÅ PROJEKTET

Denna dagen kommer bestå av att göra det sista på byggprojektet som ska vara inne ikväll. Nu på förmiddagen kommer jag sitta själv och kolla igenom, sen vid 14 ska gruppen samlas för sista rycket. Hoppas inte denna dagen blir lika intensivt som igår. Satt kanske 6 timmar och stirrade på projektet så jag såg nästan i kors mot slutet. Man kan typ inte sitta och stirra på det för länge för då får man inga färska idéer. Lite pauser och sen se på det igen är nog det bästa!
 
Tog en paus från pluggandet så jag kunde åka in och hämta mina nya glasögon! Dock kände jag inte att dom kändes sådär jättebra igår eftersom jag testade dom när jag var osminkad, hade inte tvättat håret osv. Så jag ska fixa mig idag och se om det känns bättre då. OJ vilken typisk tjej jag kände mig som nu! 
 
Kanske kommer en bild här sen när jag kommit ur pyjamasen! 



Kom ihåg mig?