MORGON

Godmorgon! 
 
Blev väckt av ett litet papper som någon kände att vi skulle ha 06.30 som lät som en lagbok när den kastades in genom brevinkastet. Men vi säger att jag blev väckt av solens strålar i ansiktet.
 
Igår kom jag faktiskt inte så långt i boken om jag ska vara helt ärlig. La mig i sängen och försökte läsa men vi alla vet att man somnar ganska lätt då om det inte är en bok som slukar upp en av spänning, typ. Men jag vaknade pigg och utvilad (lite irriterad på den som ville ge oss ett 10kg tungt papper dock) och ser fram emot en rolig dag på jobbet. Det är ju lönehelg och fint väder så jag tror det kommer hända mycket. Och det är ju sådana dagar på jobbet som är bäst.
 
Har läst ett till kapitel nu på morgonen och tänkte fortsätta att läsa tills jag ska cykla mot jobbet. Och jag kan nog säga att idag blir den färdigläst! 
 
Nu blir det frukost!



Kom ihåg mig?