MELLOLÖRDAG

Igår var det fantastiskt väder så jag och mamma passade på att åka på äventyr. Jag övningskörde för första gången på månader och det gick jättebra! Känner mig väldigt bekväm med att köra nu. Så nu ska jag bara hitta en tidslucka som passar så att jag kan ta körkortet. 
 
Mamma och jag körde till falkenberg och strosade runt. Köpte lite smågrejer bara. Väldigt mysigt faktiskt. När jag sen kom hem behövde jag och Fredrik handla lite till kvällsmaten så vi åkte först en runda innan vi hamnade på maxi flygstaden. Vi skulle laga mozzarellafylld fläskfile inlindad i bacon. Det blev väldigt gott och sen blev det nog lite godare för att vi tittade på melodifestivalen samtidigt. Vi analyserade och diskuterade alla bidrag och gissade på vem som skulle vinna. Skrattade massor och hade det mysigt. Jag hade gjort en dipp och lite morötter och gurka som vi snaskade på. Det var en väldigt bra lördag! 
Idag är det söndag och jag har planerat att plugga för det mesta. Sen får vi se vad som händer, men troligen inte så mycket. 



Kom ihåg mig?