KVITTO PÅ TRÄNING

Jag har träningsvärk! 
Körde på hårt igår och tränade ben och många av er vet min relation till smithen när det gäller att träna vader. Jag älskar den, men hur jag än gör så kan jag typ inte gå dagen efter. När jag gör den så känns det ingenting, men dagen efter så kommer det! Och det kommer verkligen! Men denna gången kan jag gå, så det var inte så farligt idag men om det blir värre imorgon vet jag inte. Men jag är väldigt nöjd med passet! 
 
Just nu sitter jag i soffan med lyxfällan i bakgrunden (typ en av mina favoriter). Fåglar kvittrar utanför fönstret och solen tittar fram lite då och då. Blev nästan väckt av solen så vårkänslorna infinner sig mer och mer (säger man så?).
 
Dagens planer idag då? 
Jag ska till skolan 10-15 och ha statistik. Efter det har vi tvättid så blir att tvätta resten av det som inte hann bli tvättat igår. Älskar när man har tvättat ALLT, dock går det typ 2 dagar sen är tvättkorgen full igen..
Ska hinna med ett träningspass ikväll med, då blir det mer fokus på armar och rygg! 
Sen blir det självklart mer pluggpluggplugg! 
 
Ha en fin tisdag! 



Kom ihåg mig?