Helgen

Nu är helgen snart slut. Är faktiskt ganska trött trots att jag varken jobbat eller pluggat. 
Jag har varit hos Jacob, Jenny och Jason tillsammans med mamma, pappa, mormor, morfar och två av familjens vänner. Vi skulle fira lite olika födelsedagar som varit eller kommer inom kort. Mormor, Jacob och Jason har fyllt år för inte alls länge sen och Jenny fyller snart år. Det blir väldigt god mat och massa bus och lek med Jason. 
 
Lagade och åt en god middag precis och sitter just nu i hörnan på soffan och tittar lite halvt på något sånt roliga klipp- program. Har tänt lite ljus och stämningen är mysig med trött. 
 
Trots att jag varken jobbat eller pluggat massa så har helgen ändå varit intensiv. Kan nog bli så när man har varit i en annan miljö, med andra ljud (och volymer) och sen inte sovit i sin egen säng. Så just nu längtar jag till jag ska gå och lägga mig, men ska försöka hålla mig vaken ett tag till. Går alltid och lägger mig såhär tidigt känns det som och så vaknar jag 6 på morgonen och är superpigg, men kan inte riktigt göra något för att alla sover och man vill inte väcka dom med massa ljud eller så. 
 
Planerar att sova riktigt bra inatt för morgondagen kommer bli ganska lång. Kommer vara i skolan från 8 till 17 enligt schemat med nya kurser och så. Hoppas jag inte är helt slutkörd efter så man kanske kan få gjort en tvätt eller två. 
 
Kommer somna snart..



Kom ihåg mig?