Frihetskänslan kommer snart

Nu är tentorna över! 
 
Skrev sista igår och det var statistiken. Den kändes faktiskt helt okej, i alla fall jämfört med byggprojektstyrning som vi hade i tisdags. Kände mig riktigt dålig och ville hoppa av skolan efter den. Men nog om en kommande känslomässig svacka. Eller något sånt.
Frihetskänslan är inte så total ännu av någon anledning, kanske för att jag är lite nere. Men snart så kommer den nog. Kanske är det löning som behövs för att känna den där totala friheten. Vet inte.
 
Efter tentan igår så skulle jag ju träna sönder mig, men kom inte så långt. Skulle värma upp på crosstrainern och blinkade (som man brukar), bara det att det svartande typ länge och jag kände hur jag började falla ihop (mot crosstrainern bredvid som användes av en kvinna). Men jag hann inse vad som hände och greppade tag i crosstrainern innan jag ramlade av. Sjukt pinsamt för gymmet var typ fullt. Sen blev jag väldigt rädd med för jag fattade inte vad som hände. Dumt nog så fortsatte jag träna och gjorde saker som att tappa telefonen ( fick inte grepp om den typ) och kunde stå still och bara tappa balansen. Gjorde i alla fall mina benövningar och sen cyklade jag hem där jag hamnade i soffan och kunde/ville inte röra mig. Fick massa huvudvärk och ville bara sova. 
 
Kan bero på att jag inte ätit mycket på senaste alls. Har ju varit väldigt upptagen med allt pluggande så kännt mig väldigt oengagerad när det kommer till matlagning. Så vissa dagar åt jag inte kvällsmat (kom på det dagen efter att jag glömde äta).
Eller så kan det bero på tentaperioden som varit väldigt tuff. Vet inte, men väldigt skrämmande när sånt händer.
 
Vad tror ni?
 
 



Kom ihåg mig?