FRIDAY

Känns som det var ett tag sedan jag skrev här. Har varit väldigt flitig med tentaplugg och sånt så har inte riktigt haft något samvete till att blogga (eller titta tv eller annat). Det enda jag har gjort som är annat än plugga är att träna. Har tränat i princip varje dag på senaste. Väldigt skönt faktiskt. 
 
Just det..! Var på en liten AW-fika med jobbet i onsdags med. Vi pratade massa och hade det väldigt mysigt på roberts. Dock cyklade jag hem väldigt fort och slängde mig ner i pluggandet igen.
 
Idag är det fredag men fredagskänslan finns inte riktigt då det fortfarande är plugg som står på schemat för hela dagen. Har varit och tränat kondition, var sjukt jobbigt så är helt hjärndöd nu. Men det är bara att bita ihop och kötta gamla tentor. Har tenta måndag, tisdag och onsdag. Och tentan på måndag är i Varberg så det blir nog lite extra intensivt denna tentaperioden. Men men, har bestämt mig för att klara detta nu så då ska det bara gå! HEJJAHEJJA! 
 
Är väldigt glad att jag bestämt mig för vad som ska få mest fokus i mitt liv just nu och det är skolan och träning (+mat+hälsa). Jag har redan jobbat hårt så jag är verkligen på gång nu. Har märkt resultat med så det är ju lite plus i kanten med. Om man säger såhär, varje dag ska innehålla en av delarna. Varje dag. Men helst båda om tiden finns. 
 
Imorgon ska jag jobba och sen blir det ännu mer plugg. Först tänkte jag byta bort jobbtiden, vilket jag nästan gjorde. Men insåg att det är ganska skönt att komma bort från plugget lite.
 
Hoppas ni får en fin fredag och helg och ni som har tentaperiod: plugga på! Snart är det över!! HEJJAHEJJAHEJJA!
 



Kom ihåg mig?