FREDAG UTAN FREDAGSKÄNSLAN

Ja lite så känner jag just nu. Det är inte riktigt helg för min ännu eftersom jag jobbar imorgon också. Och sen också att jag är ensam hemma nu och måste läsa typ hela boken. Men men, har det ganska mysigt ändå. Jag hämtade precis täcket och sitter redo i cozy corner för en pluggkväll. 
 
När jag åt kvällsmat innan (knäckebröd, jättespännande!) så sträckte jag mig efter något, osten tror jag, och min rygg typ rör sig skumt. Eller.. hmm.. Man kände att något hoppade/rörde sig väldigt mycket och intensivt typ (?) och direkt efter får jag världens huvudvärk. Så nu har jag ont i huvud och rygg. Ser inte fram emot att jobba om jag mår lika dåligt imorgon, men har ju en natt på mig att bli bättre. Kommer ju säkert sova riktigt bra eftersom hela kvällen kommer bestå av läsning.
 
Jaha, ville bara dela med mig lite. Hoppas ni har haft en bra fredag och får en bra fredagskväll! 



Kom ihåg mig?