ÄNTLIGEN FREDAG

Godmorgon mina pinglor! 
Idag vaknade Fredrik före mig vid 8-tiden (Händer aldrig) så jag vaknade av att han stirrade på mig på ca 10 cm avstånd. Mysigt, men lite läskigt att vakna så. Vi låg kvar i sängen ett tag och bara myste. Blev extra mysigt just för att han vaknade före mig och jag fick vara den trötte. 
 
Nu har jag suttit och kollat igenom gamla inlägg från 2010. Tanken var att bara kolla igenom snabbt, men fastnade och började också radera lite gammalt. Nu nu har jag bara 2011 och 2012 kvar sen, man måste ju kolla igenom allt och radera eventuella pinsamma inlägg. 
 
Idag är det FREDAG och jag har lite planer! Ska in till stan med Emilie och sen är jag ensam hemma från 17 till kanske 23. Funderar på att köpa hem lite gott och mysa framför en bra film eller någon ny serie. 
 
Känner för att göra mig lite extra fin idag bara för att det är fredag! Får ni också sådana fredagskänslor? Att man på en fredag ska vara lite finare än måndagar och att man har lättare att bli glad på en fredag? 
 
Hoppas ni får en fin fredag! 



Kom ihåg mig?