Photos

Lagade finmiddag och dukade lite extra fint häromdagen. Det uppskattades nog mycket av Fredrik.
Mysig frukost morgonen efter. Planerade lite medans jag åt.
Vart på stan med en vän samma dag för att köpa lite till hallen. Köpte en jättefin matta från Lagerhaus, men tyvärr blev det inte bra så ska lämna tillbaka den senare idag.
Hittade nya korgar till hallen till typ halsdukar och vantar. Kände att det blev mindre rörigt med korgar. Och ska hitta ett paraplyställ med så dom inte ligger på hyllan med. 
Jag fick lite pengar i julklapp som jag tänkte köpa den här parfymen för. Men den har varit slut ett tag och body shop berättade att dom inte skulle få in den igen. Men söta som dom är där så hade dom jagat ner en till mig. Igår på förmiddagen ringde dom och berättade att dom hade fixat en till mig, tror dom fått hit den från helsingborg eller något. Minns inte vad dom sa, men det kallar jag service! Sjukt glad för min försenade julklapp. 
 
 
Det kommer kanske bilder på allt jag rensat och fixat fint. Ni ska se min garderob. Den skänker mig mer ro än sovrummet ;)
 



Kom ihåg mig?