morrn

Godmorgon! 
 
Har varit vaken ett tag. Vaknade av mig själv vid 7-tiden imorse så har hunnit med en del. Fixade lunchlåda till idag, fixade mig själv (äntligen kan man sminka sig och känna sig snygg igen efter tentaperioden) och åt frukost till en liten podcast såklart. 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och laddar inför dagen som jag tror kommer bli lite intensiv. Har mina första statistikföreläsningar idag och har bara hört att det kommer bli sjukt jobbigt att gå den kursen. Men, får bara kämpa lite extra mycket denna terminen. Har motivationen så nu är det bara att köra. 
 
Kommer hem från skolan vid 15 då sista föreläsningen slutar, då ska jag ta och promenera till hemmakväll för att lämna tillbaka tre filmer som jag och Fredrik hyrde förra veckan. Längtar till det faktiskt, att få lite luft efter en dag i skolan. 
 
Just det, jag hoppas att jag får ett litet sms så jag kan åka in till stan och hämta en sak som jag beställt. Men det avslöjar jag inte här ännu. Ni kommer märka det när det är här tror jag. HAHAHA, i skrivande stund får jag smset! Lite smått obehagligt, men kul! Hoppas det blir bra nu! 
 
Bjuder på en nytagen bild från instagram
 

Älskar dig




Kom ihåg mig?