16 januari 2014

Godmorgon! 
 
Här har jag ju inte skrivit på ett bra tag. Kan bero på födelsedagen, julen i danmark, kaoset vid nyår och sen tentaperioden som jag bara vill glömma. 
 
Så kan väl börja med att säga att jag hade det väldigt bra på min födelsedag, med massa fina paket och gott sällskap. Sen att jag fick stressa i köket inför julbordet som jag och Fredrik skulle ha här hemma, det var en annan femma. Men allt som allt hade jag det jättebra! 
Inte många dagar efter var det dags att sätta sig i en bil fylld med julklappar och bege sig till Danmark för att fira jul med morföräldrarna. Jaa, vad ska man säga om den resan. Eftersom min mormor röker inomhus så var det kanske inte det optimala, inte heller att vara på landet typ och all alkohol som cirkulerade vid julborden (vanligt i Danmark vid julen typ). Julen kunde varit bättre, men vill ändå inte klaga på den. 
Vi åkte hem vid den 28 tror jag och sen var det ju inte många dagar kvar till det var dags att fira in det nya året. Nyårsafton spenderade vi hos Hanna och Stefan i deras nya, jättefina lägenhet. Dom bjöd på trerätters, fina tal och riktigt god stämning. 
 
Och sen är vi ju framme vid tentaperioden och den finns det inte mycket att säga om. Hade näsblod typ fem gånger under två veckor, åt inte, sov dåligt och så. Men det var väl stress som spelade in lite. Nu är det över och det känns helt fantastiskt! Hela jag är fylld av en frihetskänsla! 
 
Dagarna som har gått nu från den sista tentan till idag har jag faktiskt fyllt med väldigt vettiga saker, om jag får säga det själv. Har rensat ut i garderober, skåp i köket, skafferi, kryddor, fixat fint i hallen och är ännu inte färdig med allt i lägenheten. Mår verkligen jättebra av att rensa ut och slänga, ändra och kanske köpa nytt, om det behövs. 
 
Dagens planer är att slänga in några bilder här på bloggen, sen cykla till gymmet för ett hårt träningspass, när jag sen är färdig där ska jag ta en lång dusch och ta hand om kroppen. skrubba, peela, hårinpackning, ansiktsmask, ja hela paketet typ. Ikväll ska jag på after work med tjejerna på jobbet så ska fixa mig lite fin och så. Tror denna dagen kommer bli super! 
 
Nu ska jag gå till köket för att fixa lite frukost. Måste ju ha en bra stabil frukost för att göra det mesta av dagen!



Kom ihåg mig?