THURSDAY

Idag är det torsdag och änsålänge har jag bara pluggat och småplockat lite här hemma. 
 
Planerna idag är att fortsätta plugga inför tentorna som kommer nämre. Sen får jag finbesök av Otto som kommer över för en liten fika och pratstund. Det var lite prat om att jag skulle fixa hennes naglar också. Så det blir skönt med en liten paus från pluggandet. 
 
Ikväll hade jag tänkt laga en riktigt god köttfärssås till mig och min älskade man. Ska försöka få han att hjälpa till eftersom han är väldigt duktig på att laga köttfärssås och gör vi det tillsammans så blir den bäst. Efter maten blir det ännu mer plugg och eventuellt en liten sväng till mataffären. 
 
Morgondagen? Jo, den kommer bestå av plugg. Idag har jag fokserat på att plugga till finansieringstentan och imorgon blir det fokus på antingen juridiken eller byggprojektledning. Måste säga att det är väldigt svårt att förbereda sig för 3 olika tentor som är i 3 helt olika ämnesområden typ. Men, det ska nog gå. Är taggad till tusen för att klara detta nu! 
 
Hoppas ni har det bra! 
 
 
 



Kom ihåg mig?