SISTA TENTAN SKRIVEN

Idag skrevs det sista tentan för denna perioden. Det var i byggprojektledning och jag tyckte tentan var svår. Kunde faktan bra men räkneövningarna var svåra. Men jag är positiv ändå! 
 
Känns som jag kan pusta ut nu, men det är inte över ännu. Nu börjar den olidiga väntan på resultaten med. Men något som känns skönt det är att det nu är utom min kontroll, vilket innebär att jag slipper den ångesten som kom så fort man inte pluggade. Så det är jävligt gött.
 
Planerna nu då? 
Idag ska jag bara slappa och göra precis det som jag vill. Vill jag sova, då sover jag. Vill jag kolla serie hela kvällen så gör jag det. Med gott samvete! 
Imorgon kommer jag kanske träffa Otto, men annars blir det nog lite fix här hemma med städning, tvättning och sånt. Kanske rensar min garderob. Gillar ju att göra sånt efter tentor eller intensiva perioder. 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen med ipaden och kolla på ett avsnitt
 



Kom ihåg mig?