EXTRA PLUGGDAG

Jag trodde tentan var idag, men igår fick jag reda på att tentan är imorgon, fredag. Ni anar inte hur jag kände när jag fick reda på det. Så jag har fått en extra dag på mig att plugga och jag tror faktiskt jag behöver det. Har en hel del formler som ska läras in och som inte får blandas ihop. Dock kommer jag inte läsa samma papper om och om igen utan kommer varva plugget med små pauser där jag gör något annat. Typ städar. och kanske repetera medan jag städar. Försöker hela tiden rabbla formler så fort jag inte pluggar för att se hur mycket som fastnat, och det går faktiskt ganska bra. Så det är nog inte helt hopplöst imorgon. SKÖNT!
 
Dagen kommer att bestå av tentaplugg och sedan ska jag åka till gymmet och träna. Så fort jag börjar plugga och stressa kring skolan så vill jag helst träna för att få bort spänningar, stress och sånt. Tänka på annat för en stund och framförallt svettas och bli helt mör i kroppen. Så jag ser fram emot att träna tills kroppen knappt orkar bära mig hem och sen ta en dusch och sitta i pyjamas och plugga en sista gång innan det är läggdags. Mysigt!
 
Nu ska jag ta och läsa igenom det en gång och sedan blir det att ta tag i köket. Diska lite och fixa fint. 
 
Ha en fin dag!
 
 



Kom ihåg mig?