BYGGPROJEKTLEDNING

Som ni kan tolka av rubriken så är det byggprojektledning jag pluggar idag. Pluggar endast på faktan idag så tar jag räkneövningarna i början nästa vecka. Känns faktiskt bra att ta lite varje dag och dela upp ämnena. På så sätt så kan man återkomma till ett ämne och se hur mycket som fastnat. Tror detta är en bra studieteknik om man har flera olika tentor. 
 
Imorgon är min pluggfria dag. Jag ska nämligen jobba och tänkte ta kvällen ledig från plugg eftersom jag troligen kommer vara helt slut efter jobbet. På söndag blir det juridikplugg. Och så ser min helg ut. Kanske inte den roligaste, men jag kommer må så bra efter detta eftersom jag verkligen satsat på tentorna och skolan. 
 
Igår kom Otto hit efter hennes jobb. Vi åt frozen yoghurt på balkongen, hade en pratstund och sen fixade jag hennes naglar. Tror hon blev nöjd. Här nedan ser ni resultatet.
 
 
Det är flera som har sagt att dom vill att jag ska göra glitternaglar på dom så det är ju skitkul! Väldigt roligt att andra tycker att man är duktig på något. 
 
Ha en fin fredag!



Kom ihåg mig?