Måndagen

Var ju som sagt i skolan hela förmiddagen igår, fick fina Fredrik till att hämta mig från skolan. Söte! 
Vi åkte till elgiganten och spanade in tangentbord till datorn som är kopplad till TVn. Trådlöst såklart, annars händer det olyckor när klumpiga jag är i farten. Vi hittade ett bra och billigt som hade inbyggd mus, perfekt! Det är det som jag skriver på just nu. Känns riktigt bra faktiskt! Men nog om det!
 
Otto kom och plockade upp mig efter hennes jobb. In mot stan för lite ärenden, sen hämta ut biobiljetter. Vi skulle se Hur många kramar finns det i världen. Det var gänget från hudiks-teatern (tror jag det heter) och tycker dom är så himla mysiga! Filmen var bra och det var tillochmed att man skrattade högt ibland åt vissa scener. Det är ganska sällan jag skrattar högt åt filmer och speciellt inte på bio, men vissa saker i filmen var så klockrena att hela biosalongen skrattade. Härligt! Väldigt nöjd med gårdagen, kändes lite som vardagslyx att få gå på bio en helt vanlig måndag.
 
Vad är planerna idag då? jo, jag har föreläsning, ja eller introduktion men dom gillar fortsätta med föreläsning direkt efter. Den börjar 13.15 så känns inte som jag hinner göra något innan mer än att städa, diska och vika tvätt. Efter föreläsningen som slutar 15.00 tänkte jag köra ett grymt pass på gymmet. Ska nästan inte kunna gå imorgon av träningsvärk tänkte jag. Okej, inte så extremt, men vill ha träningsvärk. Så himla gött att känna att man har gjort något. Nästan så att man straffar sig lite eftersom man inte tränat på ett tag, och det kan man ju förtjäna. 
 
Ha en fin tisdag och hoppas ni haft en bra start i skolan eller får en om ni inte börjat ännu!
 
pusspuss



Kom ihåg mig?