hur mår du?

Idag har jag varit i skolan från 8.30 till ungefär 17.30. Satt ner och pluggande konstant. Skrev t.o.m. medans jag åt lunch. Den enda pausen jag tog var en toapaus kombinerat med att fylla på vattenflaskan. Ja, ni fattar grejen. Ganska så jätteintensivt.
Jag har så grymt mycket i skolan just nu och känner inte att timmarna på dygnet inte räcker till och att min energinivå inte kan klara av det. Allt är kaos i mitt huvud och jag har alltid något som virrar runt i hjärnan.
Skulle någon be mig och sätta mig ner och berätta hur jag mår skulle jag få kortslutning. Pallar inte trycket.
 
Jag mår inte så bra just nu, på alla sätt man kan må typ. Orkar inte berätta för folk. Dom har sina egna problem och vardag att hantera, så jag känner att det är lika bra att bara hålla det inne. Har inte världens största behov av att få ut det nu, så det får vara såhär sålänge.
Men jag försöker må bättre och jag försöker göra allt för att hålla mig över ytan i skolan, men det är svårt. Och det är inte bara skolan som tynger, det är bara toppen av isberget typ.
Så jag ber att ni ska försöka ha förståelse om jag är off och inte så engagerad, för jag kan knappt hantera min egna vardag. allt är KAOS. Vill rensa bort allt och starta om. Söker miljöbyte och försöker ta mig ur min bubbla, men det går inte så bra. Något stämmer inte.
Nu ska jag kolla tv någon minut och sen gå och lägga mig. Har lagt mig vid 21.00 flera dagar i rad och haft mardrömmar många nätter. Det är definitivt något som inte stämmer. Men nog om detta.
 
Ha en fin kväll och tänk inte för mycket över detta inlägget, det kommer säkert raderas inom kort.
KRAM på er (bara för att jag behöver en kram)



Kom ihåg mig?