Dagens planer

Idag har jag inga föreläsningar i skolan så jag ska arbeta med min grupp. Vi ska skriva om ett börsföredag och lite så i finansiering. Dom kommer till mig runt 10.00 och så ska vi sitta här hemma och se om vi inte kan komma en bra bit. Köpte lite fika igår och ska gå och köpa nybakat bröd sen som vi kan äta till lunch. Tror det blir mysigt, hoppas bara inte lägenheten luktar sen igår. Har tänt doftljus (Yankee, såklart) och hoppas den kan ta över lukten i lägenheten.
 
Så idag ska det pluggas, sen när dom gått ska det vikas tvätt och inhandlas brandskydd! Vi storstädade igår så kanske ska ta en sista tur med att torka damm och dammsuga sen så det verkligen är rent. 
Kanske ska till badhuset sen och simma, men vet inte om det finns tid för det. Allt beror på hur länge vi sitter och pluggar sen. 
 
Ha det bra idag! 
 



Kom ihåg mig?