Spontantripp

Igår på morgonen trodde jag först att vi skulle in till stan och så, men så vart det inte riktigt.
Jag började dagen med en bra frukost och därefter en promenad på 3 km! Det var riktigt skönt väder ute så det var skönt att ha lite kvalitetstid med sig själv. Stannade hos mamma och pappa för att dricka lite och prata med pappa. Vi kom in på Ullared. Sen fortsatte jag min lilla promenad hem och tog en dusch och gjorde lite övningsuppgifter. Vid 3 ringer mamma och säger att vi ska till Ullared! Wiiiie! Så vi åkte dit och var borta till kvällen. Hittade en hel fina saker, men inte så mycket. Måste behärska mitt shoppingbegär lite känner jag. Kanske lägger upp bilder här sen, får se om jag får tid.
Dagen ska bestå av plugg och mys med familj. Jacob och Jenny är här så vi ska hitta på något allihopa, hela familjen!
Har satt upp mål att jag ska vara färdig med alla övningsuppgifter till morgondagen så jag imorgon kan fokusera på fakta och repetition.
Slänger ni in en liten stöttande eller gullig kommentar så är ni guld!

Ha en fin lördag!

hejaheja! you can do it! :)




Kom ihåg mig?