Solig söndag

Godmorgon!
Vaknade för någon timme sedan. Solen lyckas alltd hitta ett hål i persiennen(?) så den kan nå mina ögon, sådär lagom jobbigt.Men är uppe och pigg som attan! Solen skiner, jag har ljust hår, ljusa kläder och är allmänt glad.
 
Det gick jättebra hos frisören, har verkligen hittat en superbra frisör som bryr sig och som jag litar på. Känns jättebra! Satt hos henne från 10.00 till ca 14.00. Så det tog tid, men det blev jättebra! Har dock inte vant mig riktigt ännu, men det kommer snart.
 
 
Inte världens bästa bild på håret, man ser inte färgen och håret ser jättekort ut. Men den är tagen med systemkameran. Tog fram den igår och insåg hur roligt det är att fota. Så laddar batteriet nu så jag kan fota lite sen i eftermiddag.
 
 
Nu ska jag iväg på äventyr, men först ska jag borsta tänderna!
 
Puss och kram!



Kom ihåg mig?