Sol

Godmorgon! Vaknade av mig själv nyss, men känner att magen kurrar lite så kan ju ha varit det. 
 
Igår vad jag ju hos en dietist och det gick jättebra! Kände mig trygg med henne och hon var dukti. Så känns som detta är är något som jag kan klara av. Skön känsla! Så igår åkte jag och Fredrik och storhandlade på Maxi flygstaden. Tog en vagn så man verkligen skulle tycka det var okej att gå runt i butiken såpass länge. Handlade en hel del så det hade blivit jobbigt att bära i korgarna dom har. Dom har ju inte ens korgar med hjul under. Hahha klagomål ;). 
När jag sen kom hem kände jag att jag hade energi över och att det var lika bra att sticka till gymmet. Så cyklade dit själv och körde en 20-minutare på crosstrainern. Kändes ganska så jätteskönt efteråt. 
 
Igår var det varmt ute och enligt min mobil blir det lika varmt idag, om inte varmare! Så det känns ju riktigt bra. Sommaren är ÄNTLIGEN påväg. Ska troligen träffa Otto sen i eftermiddag/kväll så hoppas på att kunna sitta på en uteservering och njuta av solen och god mat. Men vi får se hur det blir. Inget är riktigt bestämt ännu. 
 
Nej fy va hungrig jag är! Nu ska jag laga mig en bra frukost! Ha en riktigt fin dag i det fina vädret! 



Kom ihåg mig?