Sol och härligt humör!

Goooodmorgon! Är på strålande humör idag, trots jag fortfarande inte riktigt mår bäst. Men är glad! Solen skiner, började ordentligt med tentaplugget igår och vi städade massa här hemma. PLUS att vi fick tvättat en hel del, dock är lägenheten smockad med kläder som hänger på tork, men ändå. Här luktar gott! 
Redovisningen igår gick bra! Bättre än förväntat faktiskt. Brukar stå och skaka och svettas och vara illröd i ansiktet, men igår gick det bra. Pratade tydligt och blev inte jättejättenervös. Det enda som var dåligt var att jag glömde andas, haha! Men är sjukt nöjd, detta kanske är ett steg på mer starka redovisningar?
 
Idag har jag ingen föreläsning så jag egentligen inga måsten idag. Men jag fick reda igår att det är sån internationell matmarknad på stora torg idag, och förra gången jag var där var det en hit! Så jag ska nog dra med Fredrik dit sen när han är klar i skolan. Annars blir det tentapluggande och vika tvätt typ. Ganska slapp dag! Skönt! 
 
Hoppas ni får en riktigt härlig dag och om ni är i Halmstad ska ni kolla in stora torg! 



Kom ihåg mig?