Måndag

Kan säga att morgonen minst sagt var jobbig idag. Måndag morgon, grått och regnigt ute, somnade sent. Det var en tung morgon! Var på föreläsning 9-12 och därefter satt vi och skrev på arbetet så vi är färdiga. Det ska lämnas in imorgon klockan 12 så känns skönt att det är gjort utan stress in i det sista. Kom hem runt 16-tiden och somnade på soffan. Fredrik var så gullig och kom och virade in mig i filt och satt hos mig ett tag, gulle!
Vi har ätit god mat ikväll som jag lagat. Nypotatis med lax i ett citrontäcke typ! Så lite morötter, ärter, bönor och blomkål på det! Var supergott och Fredrik fyllde hans tallrik så man nästan inte såg att tallriken var svart! Så jag antar att han tyckte om det ;)
Nu hade jag tänkt ta ett ryck här hemma! Det ligger smutstvätt överallt och skolböcker hit och dit. Gitarren är i sängen och strykbräda och strykjärn står mitt i vardagsrummet! Så idag och imorgon ska jag städa för att överraska Fredrik lite smått när han kommer hem från skolan imon. Han älskar en städad lägenhet så det kommer nog gå hem :)




Kom ihåg mig?