Hemtenta

Hemtenta, det är mitt liv just nu. Dock så har jag inte riktigt något emot det eftersom jag skriver om någon intressant. Men det är ju lite jobbigt att ha i bakhuvudet att man hela tiden borde skriva, förbättra och så. 
 
Idag är det röd dag, vilket känns skönt så man får en lång helg. Det blir inte så mycket långhelg för mig för att på fredag ska jag till falkenberg och intervjua ett företag för ett arbete inom ekonomistyrning, så fredagen är upplagd för plugg, samt idag då jag ska skriva på min hemtenta och på lördag ska jag jobba. Fast tycker mitt jobb är så roligt att det inte känns som jobb, känns som någon roligt man gör. Träffar människor, träffar dom bästa kollegorna som finns och är i en miljö som är helt underbar. ATT JOBBA ÄR KUL! 
Ja just det! På lördagskvällen ska vi hem till Fredriks pappa och fira båda deras födelsedagar igen, fast med en annan del av familjen typ. Alla var inte med förra gången så resten kommer på lördag. Så det ska bli mysigt. Och sen är det söndag och den kommer nog bestå av att förbättra hemtentan. Den ska vara inlämnad på måndag kl. 12.00.
 
Funderar på att gå och lägga mig igen. Är jättetrött av någon anledning. Så godnatt igen! 



Kom ihåg mig?