Gårdagen

Igår hade jag en riktigt bra dag. Var på glatt humör och solen var framme. Efter Fredriks föreläsning åkte vi in till stan för att gå på matmarknaden! Där provade vi på lite olika maträtter från andra länder och jag tror vi har planer på att åka in dit idag igen. Det fanns så mycket som man ville prova! Vi gick runt på stan lite med. Köpte två ringar som jag varit lite kär i på senaste så jag var supernöjd! 
När vi kom hem satt vi i soffan och pratade om typ allt och ingenting! Framtiden, utbildning, lägenhet och sånt. Skönt att kunna ha sådana pratstunder ibland. Vi kom även fram till att vi ville grilla! Så vi grillade marinerad fläskfile och majskolvar, och åt potatisbåtar och en stor sallad till det. Det var supergott!! Sen satte jag mig i köket för att plugga lite och Fredrik satt med laptopen. 
Framåt kvällen blev vi båda hela knasiga och började kasta strumpor på varandra! (Dom låg framme eftersom jag inte parade ihop ALLA strumpor). Vi kastade och skrattade! Undrar om grannarna tyckte om oss, haha! Sen fortsatta knasigheten och vi hade typ en musikquiz! Fredrik satte på olika låtar och jag kunde typ texten till alla. HAH! in your face! Nä men det var skitkul! Dansa lite fuldans sittandes i soffan när dom bra låtarna kom. Åh, det måste sett kul ut! 
 
Jag är helnöjd med gårdagen och hoppas att denna blir minst lika bra! 
 
Här är bilder som togs igår.
 
 



Kom ihåg mig?