Tiden bara rullar iväg

Onsdag idag. Om jag inte hade kollat i kalendern hade jag sagt att det var tisdag. Tiden går så otroligt snabbt nu tycker jag! Hade behövt 34 h på ett dygn och ork och energi som matchar dagens längt. Men icke!
 
Idag har jag varit på en föreläsning i Husbyggnad. Vi börjar närma oss slutet på kursen och är nu på sista delen. Själva byggnadsprocessen. Ganska intressant, men mycket fakta som hjärnan gärna vill blanda ihop. Men det ska jag nog klara! Jag har ju klarat dom första tentorna, så ser inget problem med kommande. Okej, man kanske inte ska vara så kaxig när man har ganska mycket plugg och på det en flytt för då kan det nog lätt slå tillbaka.

När föreläsningen var slut hade jag och Fredrik bestämt att vi skulle sitta på biblioteket och plugga tillsammans. Det var mysigt och fick en hel del gjort. Runt 14.00 kunde jag inte hålla mig längre utan lunch, så vi åkte till Royal Thai (fd Blue thai) och åt god buffé. Hamnade nästan i matkoma, men lyckades ändå ta mig till stan där vi hade lite ärenden att göra. Bl.a. kolla upp med internet och lite andra saker inför flytten.
 
När jag sen kom hem så slog min matkoma till och jag somnade på soffan. Så himla gött att man är skittrött och ligger på soffan. Och så den sekunden man säger till sig själv att det är okej att somna, den är ju helt ovärderlig!
 
Nu är jag pigg och har pluggat några timmar. Känner mig redo för stunden och ska titta lite på tv hade jag tänkt. Fredrik är på 035 och spelar musik så har lite ensamtid.
 
Imorgon blir det föreläsning och sedan plugg på projektarbete (som ska lämnas in på fredag) så kommer vara ganska så off tror jag. Helgen kommer jag kunna slappna av för stunden och ska börja packa på riktigt.
 
Ha en fin kväll!



Kom ihåg mig?