Nu kan jag snart börja andas igen!

Ja, som rubriken säger så känns det lite så. Jag kan snart börja andas igen.
 
Jag har haft väldigt mycket den senaste tiden. Mycket i skolan blandat med mycket jobb. Har blivit inringd sjukt mycket på dagar som jag hade planerat att ha som pluggdagar, så allt sket sig hela tiden pga att jag skulle jobba.
Mycket av pluggnadet som jag skulle gjort har istället blivit stressplugg i sista sekunden och jag har verkligen varit i obalans. Men nu så har jag sagt på jobbet att jag behöver några veckor där det är lugnt, så jag kan fokusera på jobbet och på flytten. (Vi har fått flyttdatum nu). Den 27 flyttar vi! Och vi behöver all flytthjälp vi kan få. Det kommer bjudas på någon pizzabit till den som hjälper till (typ ett måste vid flytt ju;)) och änsålänge är det nog Calle och Jessie som har frivilligt anmält sig till detta evenemang! Hahha, stor grej av det hela. Är ASGLAD att vi ska flytta dit! Det är en så fin lägenhet! Längtar!
 
Idag är det fredag och vi ska nog ner å stan! Det är något "international food-market" på torget. Spanade in det iförrgår och igår och funderar om man ska våga prova något. Ska också köpa en usb-kabel. Det är nämligen så att jag har investerat i en skrivare ( skitbra nu till skolan!!) men det ingick inte en usb-kabel så man kan koppla den till datorn. Hur fan tänkte dom där!?
 
 
Ha en fin fredag!



Kom ihåg mig?