tiden bara rinner iväg

Kan inte riktigt förstå att det redan är 26/11. Det är måndag. En ny vecka. Veckor går så sjukt snabbt nu. Är det för man blir äldre? Eller kanske för att man pluggar och jobbar och alltid är på språng? Snart är det december. Och det är ju inget annat än sjukt. December. Julmånaden. Födelsedagsmånaden. Nyårsmånaden. Snömånaden. Jo, jag gillar december.
Nog om det. Idag har jag varit på en föreläsning och sedan träffat min grupp. Vi ska ha seminarium på onsdag, så det var lite förberedelser. Vi ska också sitta imorgon en stund (är egentligen ledig, buhu) hahha, sen när skriver jag buhu?
Fredrik, jag och Calle ska åka till gymmet i eftermiddag och träna. Vill också till badhuset (det ingår ju i gymkortet) idag, och typ bara leka och slappna av. Men vi får se om jag får med mig pojkarna på den idéen.
 
Nu ska jag se vad man kan önska sig i julklapp/födelsedagspresent. Det är ju snart dags!
 
Här är en bild på mig som jag tog i morse
 
pusspuss



Kom ihåg mig?