Plugg&Matlagning

 
Japp. Det är vad jag gör för stunden. Fredrik sitter vid datorn och kollar på något klipp som vanligt. Den datorn är igång 24/7. Jag skojar inte. Den är igång om natten. Skjut mig.
 
Har en hel del att läsa ikväll och kolla igenom inför redovisningen imorgon. Kommer bli en tråkig kväll. Det känner jag på mig. Typ bud på att ta på min pyjamas och bara läsa tills jag somnar. Ganska gött ändå nu när jag tänker efter.

En sak som jag bara måste tipsa om är LOKA's nya smak som heter vintersmak. Något i den stilen heter den. Den smakar äppel och kanel och är supergod! Ett bättre alternativ till cola, om man nu känner för något bubbligt.
 
Nu ska jag titta till maten. Blev fisk och potatis. Fredrik har inte så mycket att säga till om, det är ju trots allt jag som lagar det. Och allt jag lagar brukar bli jättegott! ;)
 



Kom ihåg mig?