morgonpanik och nya människor

måndag, ny vecka!
 
Dagen började redan vid 07.00 när jag vaknade och fick panik för andra sidan av sängen var tom. Gick upp och såg att Fredrik låg med kudde och täcke i soffan och sov. Han hade inte kunnat sova inatt så han hade gått och lagt sig i soffan. När jag vaknade fattade jag verkligen noll, men sen när jag vaknat och tvingat Fredrik att lova att inte lämna mig ensam i sängen sådär igen, så föll allt på plats och jag kunde börja njuta av min morgon, som jag visste skulle bli en lång och mysig morgon!
Satte mig och åt frukost och därefter så tog jag min ipad, la mig under täcket (det var fortfarande varmt under täcket, UNDERBART) och tittade på ett avsnitt av Project Runway Sverige på TV3 Play. Måste bara säga att dessa tv-apparna är jättebra! Speciellt om man har Ipad så det blir en lite större skärm. Häromdagen satt jag i köket och tittade på Stalkers (HEMSKT) medans jag åt lunch.
Klockan 10 hade jag föreläsning sen. Husbyggnad 2. Inte världens roligaste kurs, och läraren vi har är inte pedagogisk alls och jag känner inte att jag lär mig något på hans föreläsningar. Tyvärr är det så. Han berättar och har ppt som han visar. Men inget fastnar. Inget! Väldigt frusterande faktiskt.
Efter det så träffade jag min grupp som jag ska arbeta med i Organisation och ledarskap. Vi ska bl.a. analysera 3 case och redovisa dom och sen parallelt med det göra ett projektarbete tillsammans. Min grupp var bra. Kändes liksom bra direkt fastän jag aldrig pratat med dom tidigare. Vi satt två timmar och gick igenom vad vi skulle göra och när och sånt.
Nu ikväll så ska jag läsa igenom och förbereda mig för onsdag då vi ska sätta oss och börja skriva. Ska läsa om IKEA och Ingvar Kamprad.
 



Kom ihåg mig?