Update

Haaallå brudar (antar att det mest är brudar som läser)

Nu har jag varit på Tillväxtdagen då va. Snacka lite med Högskolan och så. HAHA hände en rolig grej. Kunde inte sluta skratta.

Efter det gick jag och en från kursen in till stan eftersom hon skulle köpa grejer till hennes mamma som fylde år. Gick där med henne och vips så var Hanna där. Snackade lite om måndag och så. Kommer bli fett najs. Kaffe med kräm typ.

Gick också in på Tinzimara eftersom jag visste dom nya väskorna hade kommit in. Alltså, jag skulle kunna döda för dom. Otroligt fina!

Skulle gå hem. Satte på musik i hörlurarna (sommar/vår/bligladav-musik) och gick och njöt av solen. Gick förbi regnbågen som vanligt och ser Erika stå där. Snackade lite med henne tills hon fick kunder. åh, söt tjej alltså :)

Nu är jag hemma och ska städa och diska. Och ta upp fläskfile ur frysen. ska bli god fredagsmat idag!

Bjuder på ännu en pussbild för att jag är så glad och för att jag älskar allt och alla idag! :)



Puss på er!



Kom ihåg mig?