2012.03.15

Godmorgon!


Torsdag idag. Egentligen är jag ledig idag, men jag har ett möte inbokat 10.30. Så inte ledig idag inte! Och direkt efter ska jag till pappa så han kan fixa min cykel. Har inte punka, men på något sätt så kommer luften ur däcken under bara några timmar.

Igår var jag ensam hemma. Inte riktigt det jag hade hoppats i och med det var vår månadsdag. Hade hoppats på lite mys. men men. Sånt är livet :)

Nu ska jag ta och sminka mig lite. har katastrof hår. Blir fettigt så sjukt snabbt så jag försöker gå typ en vecka utan att tvätta det, men det är svårt att ta ett steg utanför dörren när det är så fettigt. usch. Men idag ska jag gå ut såhär. Imorgon innan kursen kommer jag nog tvätta det. hatar verkligen ha fettigt hår. och man kan ju inte sitta där på kursen och ha en mössa på sig. keps kanske är mer ok. ska se om jag har något keps :)


ha det bra sålänge!



Kom ihåg mig?