mår.bajs

Det börjar bli glest med inlägg här i bloggen nu. Ärligt talat så är det för att jag inte har tid.

Det händer mycket nu. Mycket jobb. Mycket vilja att vara ute i solen och hänga med vänner. Sen är det ju också ett faktum att jag är sjuk nu. Vill dock inte inse det.

Mår sämre idag än igår. Ont i halsen, täpt näsa och huvudvärk! Kommer nog överleva dagen om jag bara har strepsils. Om det ju funkar. Man kan ju övertala sig själv att det fungerar.

Igår jobbade jag till 18.30 och direkt efter så skulle jag träffa dom som jag gick med på ungdomspoolen. Vi satte oss på morfars uteservering och åt lite gott. Dock sa jag hejdå redan vid 21.00 för jag mådde dåligt och var trött.

Idag sa jag också jobba, och äta strepsils. tur jag bara jobbar lite mer än 5 timmar idag! Kommer vara helt slut efter det!

Hoppas ni har det bra och njuter av det fina vädret. Och hoppas ni inte är sjuka!

pusspuss



Kom ihåg mig?