Dagen med stort D!

Godmorgon!

Hade världens konstigaste morgon! Vaknade som vanligt när Fredrik skulle till jobbet. Han har en tendens att gosa med mig fastän jag ligger och sover. Så vaknade i hans armar. Gick upp då och kollade på tv. Men gick tillbaka till sängen för att kolla därifrån (sängen var ju fortfarande varm, mycket varmare än soffan). Somnade. Sen vaknade jag några timmar senare, och så kollade jag runt i rummet. Kollade vad som var på tvn. Tråkigt. Så jag gjorde ett medvetet beslut om att somna igen. För att det inte fanns annat att göra. (Försöker ignorera det faktum att det väntar massa disk på mig).

Men, nu är jag vaken. Har duschat och lagat mat till Fredrik. Dom serverar ingen lunch på hans jobb idag för många har semester, så han var precis hemma och åt lite. Vi pratade lite om eftermiddagen. Så spännande det ska bli!
Runt 14.45 ska jag gå in till stan där jag och min fina vän Evelina ska till make up store på varsin privat make up lektion. Det ska bli kul! Sen får man ju shoppa för 500 kronor med. Aldrig fel ju!Direkt efter det ska jag och Fredrik åka och kolla på lägenhet ju! Hoppas hoppas på en riktigt bra planlösning så det är något att ha. Annars trivs jag ju ganska bra i denna lägenheten. Vi får se helt enkelt!

Nu blir det lite OC för att fördriva tiden lite.

Ha det bra idag!




Kom ihåg mig?