10 års kalas!

Igår spenderades dagen i Dala hos Fredriks mamma! Fredriks lillebror Pontus fyllde 10 år och det skulle firas! När vi kom dit så såg vi att han redan fått massa presenter. En studsmatta, fotbollscrocket, en fatboy säck m.m. Och självklart skulle jag och Fredrik prova allt! Kände mig som barn på nytt!

Sen till middag bjöds det på cateringmat. Potatisgratäng, rostbiff, skinka och massa frukt! Riktigt somrigt och gott! Vi satt ute på deras veranda i det fina vädret, riktigt mysigt!

Sen var det dags för efterrätt och sång för födelsedagsbarnet! Marängsvisch blev det och den var supergod! Jag tog två gånger och Fredrik tog hela tre gånger. Då kan ni ju förstå att det var god! mums!


Mums mums mums!

Fredriks mamma och jag satte oss i hennes nya utemöbler. Hon ville höra min åsikt om dom, och det kändes väldigt bra. Vi satt där och pratade medans Fredrik och Pontus spelade badminton! Vi pratade om hästar och självklart ledde det till att jag ville gå en runda i stallet och hälsa på hästarna! Fick med mig Fredrik och Fredriks mamma berättade om varje häst och jag ställde massa frågor. Riktigt kul!

Nu är det snart dags för mig att gå till jobbet. Har lite ont i halsen så ska ta med mig mina halstabletter. Hoppas bara inte det håller i sig länge. Har inte tid att vara sjuk nu! Har massa jobb! Jobbar resten av veckan nu. Till stängning varje dag.

Hoppas ni får en trevlig dag! Åk till stranden och få lite färg!

pusspuss



Kom ihåg mig?