nybakat

Nu luktar hela lägenheten av nybakade bullar och jag har smakat en. inte lika goda som mammas, men nästan ;) hoppas Fredrik blir glad när han kommer hem från jobbet.

nu sitter jag och kollar på sol, fest och oroliga föräldrar. blir så himla festsugen av det programmet. dock blir jag irriterad på Anthons kompis. Blä. Men men.

imorgon är det fredag vilken innebär helg för vissa, men inte mig. jobbar på lördag med. MEN, imorgon är det min och Fredriks månadsdag. Ett år och fem månader. Inte en stor månadsdag, men det känns ändå speciellt för det är på en fredag. Jag älskar honom. Så otroligt mycket.

Hoppas det blir lika fint väder imorgon som det var idag. Var kallt dock, men var glad för solen sken.

känner att allt känns ljusare nu. Jag är piggare och gladare. plus att jag börjat gå ner i vikt utan att riktigt göra något. Och jag har medicinen att tacka. Allt kommer bli så himla bra nu känner jag. Jag ska bara uttrota all cancer som finns i världen, sen kan jag vara lugn och glad.

bjuder på lite bilder bara för att jag sällan släpper bildbomber.





Tack och hej!

Pusspuss

HURRA! För bloggen är igång igeeeen och me liikeeeee. Fortsätt sååå :D




Kom ihåg mig?