ny vecka

Jahapp, nu var det måndag igen. Jag gick upp samtidigt som min käre pojkvän (alltså 06.20) och har varit uppe sen dess. kunde hunnit med massa, men valde att bara ta det lugnt. iof börjar jag jobba vid tolv så har tid på mig, men det är unga mödrar på tv och sen greys anatomi så jag bara måste kolla på det ;) Haha

Min helg har varit fantastisk. Jag har spenderat nästan varje minut med Fredrik. I lördags var vi ute och letade efter skor eftersom mina ganska nya är redan sönder (trots att dom var dyra. dyra= bra trodde jag, men ack så fel man kan ha). Sen var det mys som gällde. Söndagen.. Jaadu. Vi kollade på två bilar, en här i Halmstad och en i Falkenberg. Kan ju också bara nämna att vi inte kom hem tomhänta :) Sen på kvällen hände en helt otrolig grej. Många av er vet att jag har lite problem med att våga sjunga. Fredrik har velat höra mig sjunga sen vi började träffas, och igår kväll så sjöng jag. Vi sjöng tillsammans. STORT ÖGONBLICK. Grät efteråt för det var så mycket som bara släppte. Haha, vilken mes jag är.

Jag har det ganska bra nu. förutom smärtor i rygg och bröstkorg, men annars är jag glad :)

pusspuss



Kom ihåg mig?